מצבו הרפואי של ראובן, גבר בן 56, היה בכי רע וזאת בשל מחלות רבות אשר פקדו אותו, לרבות סרטן, אי תפקוד ריאות, פיברומיאלגיה, התדבקויות העור בבטן, הסרת חלק ממעיים וכו'.

לאור מצבו הרפואי הפך ראובן לשבר כלי ולא היה מסוגל להמשיך בעבודתו

ראובן, אשר שמח כי יש בבעלותו פוליסת ביטוח חיים, הכוללת כיסוי ביטוחי בגין מצב של אובדן כושר עבודה, בין היתר בגלל מצב רפואי תחלואתי, פנה אל חב' הביטוח בבקשה להתחיל לקבל את הקצבה החודשית של אובדן כושר העבודה.

למרב הפתעתו, לאחר שחב' הביטוח בחנה את התיעוד הרפואי הרב בעניינו, החליטה היא לדחות את בקשתו בקובעה כי מצבו הרפואי מאפשר לו לעבוד בשיעור של 50% ועל כן זכאי הוא לקבל רק 33% מהקצבה החודשית לה היה זכאי.

ראובן, אשר לא הבין כיצד חב' הביטוח קובעת כי מצבו הרפואי מאפשר לו לעבוד כאשר הוא מצוי במצב של שבר כלי ואף נזקק למנות קבועות של מריחואנה רפואית לשיכוך הכאבים, נכנס אל משרדנו.

לאחר פגישת ההיכרות עם ראובן ובחינת התיעוד הרפואי ופוליסת הביטוח שלו, משרדנו נטל את ייצוגו של בתביעה לקבלת תגמולי אובדן כושר עבודה.

משרנו פעל נמרצות והפנה את ראובן למומחה בעל שם ארצי בתחום הרפואה התעסוקתית לצורך מתן חוות דעת רפואית בדבר אי מסוגלותו של ראובן לעבוד בעבודתו ובכל עבודה אחרת.

לאחר קבלת חוות הדעת הרפואית, משרדנו הגיש תביעה לבית משפט השלום כנגד חב' הביטוח, אשר סירבה לשלם לראובן את המגיע לו, כאמור.

לאחר ניהול התביעה בצורה עניינית ונחושה, התקיים הליך גישור בין הצדדים, אשר קבע כי חב' הביטוח מחוייבת לשלם לראובן סך כולל של 310,000 ש"ח בתשלום אחד!

הצדק נעשה וראובן קיבל את המגיע לו ואת האפשרות להמשיך ולהתקיים בכבוד למרות חוסר יכולתו לעבודה כלשהי.

משרדנו לעולם לא מוותר ונלחם למען לקוחותיו עד להגעה לתוצאה הוגנת וצודקת.