אל משרדנו פנה לקוח, אשר טיפלנו בו בעבר בהצלחה רבה בתביעתו מול המוסד לביטוח לאומי. הפעם, חזר הוא אל משרדנו בעקבות תאונת דרכים שעבר במסגרת העבודה.

מיד עם קבלת התיק, משרדנו פעל להגשת תביעה אל המוסד לביטוח הלאומי על מנת שיכיר בתאונה כפגיעה בעבודה - דבר חשוב ביותר, שכן לאחר ההכרה כאמור, הנפגע זכאי לקבל פיצויים מהמוסד לביטוח לאומי ואף להגיש בעתיד תביעות להחמרת מצב, במידת הצורך, ללא בעיות מיוחדות.

 

למרות נסיבות הפציעה המיוחדות, היא הוכרה כפגיעה בעבודה

חרף העובדה כי התאונה לא הייתה פגיעה בעבודה קלאסית, אלא אירעה כשהלקוח היה בדרכו בין סניפים של מקום העבודה בשעה לא שגרתית, משרדנו הצליח להביא להכרה בפגיעתו כפגיעה בעבודה.

לאחר ההצלחה הנ"ל, משרדנו הגיש עבור הלקוח תביעה לקביעת דרגת נכות מעבודה אל המוסד לביטוח לאומי לצורך קביעת נכותו הרפואית בעקבות התאונה.

בסופו של דבר, ללקוח נקבעו נכויות זמניות גבוהות ולבסוף נקבעה נכותו הצמיתה בשיעור של 10%. בשל כך, הלקוח קיבל מהמוסד לביטוח לאומי למעלה מ - 60,000 ש"ח, בסך הכל בגין פגיעתו.

לאחר שמשרדנו הצליח להביא לקביעת דרגת נכותו הצמיתה של הלקוח, פנינו אל חב' הביטוח שביטחה את רכבו בביטוח חובה בתביעה לפיצוי, אשר הוגשה לבית משפט השלום.

לאחר ניהול מו"מ ארוך ועיקש מול חב' הביטוח, משרדנו סגר את התביעה בסך של 200,000 ש"ח!

יצויין, כי הסכום הנ"ל התווסף לאותם 60,000 ש"ח אותם קיבל מאת המוסד לביטוח לאומי, כך שבסופו של הליך, הלקוח קיבל פיצוי של למעלה מ 260,000 ש"ח בגין התאונה.

משרדנו מנהל את התביעות של לקוחותיו במהירות ובעקשנות על מנת להביא לתוצאות המקסימליות.