פורום אבהות | גניבת זרע

עו"ד נירה בן דוד
עו"ד נירה בן דוד

 

משרד עו"ד נירה בן דוד מטפל בכל הקשור בדיני משפחה מתוך ידע וניסיון עשיר בתחום, ומעניק ייעוץ משפטי באמפתיה וברגישות הנדרשת. המשרד ידוע במתן יחס מכבד ללקוחותיו ובהגעה לתוצאות הרצויות ביעילות ובמהירות האפשרית.

 

משרד עו"ד נירה בן דוד פועל בשיתוף פעולה עם מומחים שונים בתחומים הרלוונטיים וכן עם עורכי דין בעלי תחום עיסוק נוסף, כל זאת כדי לפעול מתוך היכרות והבנה עמוקה בתחומים השונים ולהגיע לתוצאות המקסימליות בכל תיק ותיק.

 

אודות הפורום

מהי גניבת זרע? מה המשמעות מבחינה משפטית אם אישה הרתה מזרעו של גבר בין אם מדובר בקשר ארוך ובין אם מדובר בקשר חד-פעמי בניגוד להסכמתו, ידיעתו ורצונו? מבחינה משפטית גניבת זרע אינה מוגדרת בצורה ברורה וחד – משמעית והיא קשורה לתחושה סובייקטיבית של גבר.

 

במקרה של התעברות, אבי הילד יחויב במזונות בנו הקטין כאשר אין חשיבות, לנסיבות בהן נוצר הילד, בין אם במרמה או תחת רצון. גם אם תוכח טענתו של האב בדבר גניבת זרע, אין לכך כל השפעה על חובתו כלפי בנו הן במזונות והן בנוגע להכרה באבהותו.

 

בפורום אבהות |גניבת זרע הנכם מוזמנים לברר מה ההשלכות של גניבת זרע מבחינה חוזית ונזיקית והאם ניתן לחייב גבר לבצע בדיקת אבהות.

חייגו אליי חייגו למנהל/ת הפורום 053-6112872



למעלה