פורום מחיר למשתכן - מחיר מטרה לדירה חדשה, דע את זכויותיך!

עו"ד ונוטריון ליאור לוי
עו"ד ונוטריון ליאור לוי

משרד עורכי הדין ליאור לוי עוסק בתחום המקרקעין כתחום מרכזי. המשרד בראשותו של עוה"ד ליאור לוי מלווה רוכשים בעסקאות מקרקעין מעל 8 שנים ומעניק ליווי צמוד של קבוצות רוכשים. בפרויקטים של "מחיר למשתכן".

 

 

ראוי לציין כי מתוך ניסיון רב בתחום - הייצוג חשוב מאין כמותו, בעסקה כל כך גדולה ובמיוחד לאור העובדה שהצד השני בעסקה הוא קבלן / יזם, אשר עורך הדין מטעמו מייצג אותו בלבד. ההסכמים של "מחיר למשתכן" הם סטנדרטיים, אולם לעיתים עלול היזם לטעות (במקרה הטוב) ואז אתם עלולים למצוא עצמכם במצב בו תאלצו להתמודד עם טעות מבלי שהיתה לכם נגיעה לכך. לכן, חשוב מאוד שגורם מקצועי יעבור על ההסכם וילווה אתכם במועד החתימה ובתהליך עצמו. 

אודות הפורום

מחיר למשתכן ומחיר מטרה הן שתי תוכניות סיוע שונות לרכישת דירה המקודמות על ידי משרד השיכון והבינוי, אשר מעניקות הטבות כספיות למחוסרי דיור או משפרי דיור העומדים בתנאי הזכאות לרכישת נכס נדל"ן בתנאים מוטבים. במסגרת מחיר למשתכן או מחיר מטרה ניתנת אפשרות לרכוש דירה חדשה במחירים הנמוכים משווי השוק, לקבל סיוע כלכלי מהמדינה, לזכות במשכנתא במסלול מוטב ולקבל הטבות נוספות.

 

 

פורום מחיר למשתכן ומחיר מטרה הוקם לצורך מתן תשובות לרוכשי דירות אשר נתקלו בקשיים בכל אחד משלבי הרכישה - בהסכם המכר או מול הקבלן, שנתקלו בליקויי בניה או בפער בין מה שהובטח להם למה שקיבלו בפועל, ולשאלות הקשורות בחוזים ובליווי משפטי של הליך רכישת הדירה במסגרת מחיר למשתכן או מחיר מטרה.

חייגו אליי חייגו למנהל/ת הפורום 053-8007618



למעלה