שלום. יש לי שתי שאלות. א. האם בהגשת בקשה להחזרי מס יש עניין להגיש את אישורי המס המצורפים לדו"ח השנתי של קופות הגמל/פנסיה וכד'? ב. קיבלתי השנה תשלום חד פעמי של ביטוח לאומי בגין תאונת עבודה. האם רשות המיסים גובה גם על זה מס הכנסה? תודה רבה.
צריך לצרף את כל האישורים לדוח מס הכנסה - אחרת הדוח עלול להחשב דו"ח סתמי. אתה צריך לקבל אישור למס הכנסה לגימלה שקיבלת מביטוח לאומי . בד"כ גימלאות מחליפות שכר חייבות במס.
מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אביסרור-שמעוני חיה
053-9368604
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, ככלל, פנקס לתשלום מקדמות הוא חודשי או דו חודשי ולא נדרש לשלם את כל המס מראש. במקרה המתואר כנראה לא שילמתם את המקדמות כל חודשיים ולכן אתם נדרשים לשלם בסוף השנה את כל המס בגין שנת 23. ניתן לפנ...
המשך תשובה