לאורך תקופה ארוכה היינו מחוברים לאינטרנט ב"בנדל" דרך בזק בינלאומי עם תשתית של הוט, חשוב לציין כי ההתחברות בוצעה דרך בזק בינלאומי והתשלום היה בכרטיס אשראי, וכחלק מתוכנית הבנדל הכסף להוט מועבר ישירות מבזק בינלאומי ולא מהלקוח עצמו.
היינו מחוברים לרוחב פס 5 והחלטנו להתרחב ל-12, לאחר מספר שבועות נותקנו ע"י הוט מהאינטרנט בטענה כי ישנו חוב ועלינו לשלם אותו בכדי לקבל שירות אינטרנט.
לאחר בירור הסתבר כי החיבור לרוחב פס 12 נעשה מול בזק בינלאומי שוב במסגרת חבילת בנדל (והתשלום שנגבה מאיתנו בכרטיס האשראי היה עבור 12) והם אמרו כי הם דואגים לעדכן את הוט בנושא ומהירות הגלישה שלנו תוגדל, אך דבר זה לא קרה והמשכנו לגלוש ברוחב פס 5.
לאחר שירות לקוי מצד הוט החלטנו לנתק את החבילה ולעבור לתשתית של בזק, דבר זה נעשה דרך בזק בינלאומי ודאגנו לעדכן גם את הוט בניתוק המתוכנן. ובעקבות כך גם התשלום לבזק בינלאומי הופחת לתשלום על ספק אינטרנט בלבד.
לאחר כמה זמן להפתעתנו גילינו כי ישנו חוב בהוט ושעלינו לשלם עבור חודשיים בהם קיבלנו מהם שירות אינטרנט - אך בזמן זה כבר עברנו לשירותיהם של בזק והתנתקנו מהוט/
לאחר בירור מול שירות הלקוחות של הוט ומנהל השירות הובהר לנו כי החוב המדובר הינו 180 ש"ח לערך וברובו (כ 150) הם על ציוד אינטרנטי שלא הוחזר לאחר הניתוק, ולאחר שניגש לאחת מעמדות הוט ונחזיר את המודם כל החוב ימחק מבחינתו כולל החוב של הכ 30 שקלים עבור גלישה עקב עוגמת הנפש שנגרמה לנו בכך שהאשימו אותנו בחוב על גלישה ולא ציינו בפנינו שהחוב ניתן להסדר פשוט אך ורק ע"י החזרת הציוד.
כיום הוט העבירה את הטיפול למשרד עורכי דין בטענה שהחוב הינו על גלישה ולא על ציוד, ולאחר שביקשתי מעורך הדין לברר מול הוט את מספר הפנייה שניתנה לי ע"י מנהל השירות קיבלתי תשובה כי "יתכן שמנהל השירות שיקר או טעה", ואם לא אסדיר בקרוה את החוב שכבר הוכפל הוא ימשיך לצבור ריביות ובסופו של דבר יגיע להוצאה לפועל לטיפולם.
אנו האזרחים הקטנים צריכים להילחם ולשרוף זמן יקר בזמן שחברת הוט הנכבדה מעבריה את הטיפול למשרד עורכי דין עד שיגיע המצב לעיקול משכורות, חשבון בנק ועוד.
בידיי כל ההוכחות כי החוב אינו צודק, מספר הפנייה ממנהל שירות הלקוחות הלא מהימן במיוחד + קבלה על החזרת המודם לעמדת הוט. ובידי הוט ההקלטה של השיחה עם מנהל השירות שהתקשר והתנצל על עוגמת הנפש והבטיח להסדיר את החוב.
השאלה החשובה היא האם כשנגיע לבית משפט הוט ימצאו את ההקלטה!!
שלום רב,
היה נאמן לגירסתך ולאמת שלך, דרוש את הצגת ההקלטה ובה שיחת הטלפון עם נציג החברה.
בד בבד הגש תלונה במועצה הישראלית לצרכנות.
מקווה שיתעשתו ויקבלו אחריות ואולי אולי אף יתנצלו.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר