שלום רב,
לפניי כשנה התניידתי לחברת הסלולר "פלאפון", ולאחרונה גיליתי שחייבו אותי בחשבוניות על שירותי ספק תוכן חיצוני על הצבעות לTV, שירות שכלל לא השתמשתי בו. יצרתי קשר עם נציגת שירות והיא טענה שכל עוד אני לא חתומה על חסימת ספקי תוכן אין לה על מה לזכותי בחשבון. היא הוסיפה ואמרה שכעת היא חוסמת אותי ומעתה לא יחוייב חשבוני בגין שירותי תוכן. יש לציין כי במעמד הקנייה שאלתי את הנציג האם אני משלמת על שירותי תוכן כלשהם, אם אני מקבלת הודעות טקסט ושאני לא מעוניינת באפשרות להצבעה לגורמים, והוא ענה שאני לא משלמת על כך ואף לא הציע לי לחתום על מסמך כלשהו. הנציגה משירות הלקוחות, גם היא לא החתימה אותי על שום מסמך, ורק אמרה שהיא תשלח לי בדואר את הסכם החסימה (כלומר- הסכם שבע"פ שהיה אמור להיות קביל החל מתאריך רכישת המכשיר). לאחר מכן הפנתה אותי ליצור קשר עם ספק התוכן שחייב אותי (איי אינטרקטיב) על מנת לנסות להזדכות. יצרתי עימם קשר ואמרו שיחזרו אליי תוך 24 שעות, מה גם שלא חזרו אליי. מה עליי לעשות? בפניי מי אני אמורה לבוא בטענות? על חברת הסלולר שחייבה אותי או על ספק התוכן? האם יש עילה לתביעה?
שלום נגה
בהחלט מקומם.
מאחר ולא קיימות בידיך אסמכתאות בכתב, קיימת בעיה להוכיח את טענותיך. יחד עם זאת המלצתי הינה כי תפני במתכב אל חברת הסלולר, פרטי את השתלשלות העניינים לפרוטרוט(שמות נציגים, תאריכים, הבטחות וכו') תדרשי פיצוי והחזר כפי שמתאים לנסיבות העניין. שלחי את המכתב בדואר רשום לפניות הציבור.
בהצלחה
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר