שלום רב,
עברתי על החשבונית החודשית מחברת פלאפון של מכשיר הסלולר שברשותי (מאחר והפסקתי לקבל את החשבונית בדואר ללא סיבה) וגיליתי שמחייבים אותי כבר כמעט שנה על אפליקציית פייסבוק שבחיים לא התחברתי אליה. יצרתי קשר עם המוקד שירות ונאמר לי שהצטרפתי בעמדת שירות לאפליקצייה. יש לציין שלעולם לא ביקרתי בעמדת השירות שלהם! לאחר שיחה שארכה כשעה וחצי דרשתי לראות מסמך שחתום על ידי ובו ביקשתי להצטרף. למרבה הפתעתי שלחו לי מסמך כזה, ובו התגלה לעיניי המסמך חתום בחתימה מזוייפת, שממש אינה דומה לחתימתי, ע"י מישהי שעבדת כנציגה שלהם והייתה חברתי בימי תיכון!!!
האם יש כאן עילה לתביעה?
בתודה מראש,
אירנה.
שלום רב,
נסיבות פנייתך חמורות מאד. ממליצה לא לעבור לסדר יום ולפנות בתלונה אל המועצה הישראלית לצרכנות, אל המפקח על חברות הסלולר במשרד התקשורת ואף לשקול הגשת תביעה כנגד החברה בגין זיוף וקבלת דבר במרמה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
לדעתי.מציעה לך להגיש תלונה במשטרה . לפנות לחברה עם התלונה וזאת היות והנציג הוא שלוחה של החברה והיא צריכה לקחת אחריות על התנהוגו . ובאם לא תנהג כך יש להגיש תביעה נגד החברה.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר