כל 14 לחודש אמורה להתחיל תוכנית לתשלום בחב' סלולאר ולהסתיים ב13 בחודש אחרי ב13 ליולי התקשרתי לחב' כדי להוזיל את התוכניות הקיימות
לפני אותו חודש ניידתי שני מספרים לחב' אחרת, בשיחה עם נציג נאמר לי שאם אחזיר את שני המספרים אקבל עליהם 200 שקלים בהחזר חד פעמי וגם כל המספרים שברשותי יהיו בתשלום קבוע של 99 שקל כל אחד כי אני "לקוחה מאוד ותיקה ולא כל אחד זוכה לכזאת הטבה" התוכנית "כולל הכל" מה שבעצם מציעים כיום בשוק החברות החדשות. הוצאה לי גם תוכנית שנקראת "****" שזוהי בעצם אותה תוכנית אבל כוללת אינטרנט ביתי קו טלפון ביתי ושיחות לחו"ל
על שלושה מיספרים במשפחה. לקחתי גם אותה. אמרו שיחזרו אלי כבר ביום ראשון להתאום התקנה וכול' , בעצם דבר לא קרה ולא נעשה עד ליום ראשון 19 באוגוסט שהגיע הטכנאי והתקין לי את מתאם השיחות והאינטרנט (לא משנה שהטלפון כלל לא עובד) בעיית ניוד הם טוענים .הבעיה העיקרית היא שהם חייבו אותי על תוכנית שלא איתה שימושית בפועל ובנוסף עוד דברים וזרים וגם לא קיבלתי החזר כספי 200 שקלים על הטלפונים כפי שהובטח , התקשרתי מס' פעמים לפני סגירת החשבונית והטרתי כי התוכנית לא שימושית אצלי ושלא יחייבו אותי אלייה .נכנס באוזן אחת יצא מהשניה כשקיבלי את החשבונית חשכו עיני הרגשתי כאילו הם מחרבנים עלי סליחה על הביטוי התשלום יורד מכרטיס אשראי מה לעשות נמאס לי כבר להתקשר להם וכל פעם מחדש לפרט את הטעויות שלהם. האם אפשר לבטל את הוראת התשלום עקב השקרים שלהם? או להגיש תביעה?
מחכה לעזרה
בוקר טוב,
ממליצה לפנות ליעוץ משפטי והכוונה טרם ביטול הוראת תשלום או נקיטה בצעדים כלשהם.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין יצחק כהן (צחי) 053-6243460
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר