בשנת 2000 אימי רכשה מכשיר טלפון (כמובן בטכנולוגיית התקשורת הישנה tdma- לפני שיצא כרטיס ה sim) לאחר כשנתיים אימי החליטה להתנתק ועברה לחברה אחרת. אחרי 10 שנים הגיע אלינו הביתה באופן מפתיע מכתב עם חיוב על סך של 147 שקלים. שאלנו לפשר העניין ומסתבר שהקו היה פתוח במשך כל השנים ולא נסגר על פי בקשתה של אמי. ככל הנראה מישהו מצא את מכשיר הטלפון הישן בפחי האשפה וגילה לשמחתו כי הקו פתוח לשיחות. בכל מקרה אימי ביקשה שוב לנתק את הקו כדי למנוע בעיות נוספות אך החוב הלך וטפח לו ל-300 שקלים. למיטב ידיעתי הבקשה לחיוב כלל אינה חוקית וזו היא עילה לתביעה. ולא רק זאת כי אימי ביקשה כבר לפני 10 שנים להתנתק, אלא גם כי קו רדום בטכנולוגיית תקשורת ישנה לא יכול פתאום להתעורר לחיים לאחר 10 שנים. זו בקשה שנעשית בחוסר תום לב מכיוון שהפרטים הובהרו עם נציגי החברה, אך הם מנצלים את תמימותה של אימי עד כדי איומים בהליכים משפטיים נגדה!
בוקר טוב,
סיפורך מקומם עד מאד.
ממליצה לפנות בכתב אל החברה ולתאר את השתלשלות העניינים תוך שימת דגש שהועברה הודעה בבקשה לנתק את הקו וכן שמדובר באישה מבוגרת.
בד בבד ממליצה להגיש תלונה במועצה הישראלית לצרכנות וכן אצל המפקח על חברות הסלולר במשרד התקשורת.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר