שלום אני נרשמתי למכון סמארט בחודש אפריל לקורס אוקטובר שנערך בירושלים.
שבועיים לפני תחילת הקורס קיבלתי טלפון מהמכון שהקורס מבוטל עקב חוסר נרשמים לקורס במועד אוקטובר.
אני דרשתי את כספי בחזרה, עכשיו עברו יותר מחודשים מביטול הקורס ועוד לא קיבלתי החזר כל פעם שאני מתקשר לא עונים ההנהלה אלא רק יועצים של לימוד עד שאני מגיע להנהלה הם כל פעם נותנים תרוץ אחר.
1) האם יש חוק של 45 ימי עסקים? ואם כן זה תקף על מכוני פסיכומטרי?
מה אני אמור לעשות במקרה הזה תודה
ערב טוב,
ממליצה לפנות במכתב התראה כנגד הנהלת המכון ולדרוש את כספך חזרה. בד בבד הגש תלונה במועצה הישראלית לצרכנות ואם כל האמור לא יסייע, יש לשקול הגשת תביעה קטנה.
מקומם מאד.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
היי, אני מכיר את הנושא מקרוב, תתלונן באמון הציבור ואל תרפה, גם במועצה הישראלית לצרכנות, ואם צריך תפנה לכתבת צרכנות מהמוסף "ממון" שבידיעות אחרונות", שמה שושנה חן ולפי מה שראיתי מכירה את הנושא ותוכל לעזור לך.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר