שלום .
ביום שישי בתאריך : ה20/09/12 נכנסתי לאתר של פלאפון כדי לרכוש "חבילה ללא הגבלה" .
בחרתי מספר ספציפי באתר אותו רציתי , נתתי פרטי כרטיס אשראי לחיוב וסגרתי את העסקה .
לאחר דקות ספורות קיבלתי מייל עם המספר החדש שבחרתי ועם החוזה על אותו קו .
נודע לי במייל שהסים של הפלאפון יסופק לי בדואר תוך 8 ימי עסקים לכל היותר .
התקשרתי לשירות לקוחות בתאריף ה 21/09/12 ושאלתי האם ניתן לבא לסניף מכירה ושירות ברמת גן ולקבל את הסים מיידית , הנציגה הטלפונית ענתה לי בחיוב ואמרה שאני אוכל לקבל את ה SIM ביום ראשון מסניף רמת גן .
היום 23/09/12 נסעתי לסניף הקרוב לביתי בכדי לקבל את הSIM .
כשהגעתי לנציגה של החברה אמרתי לה שבאתי לקבל את ה SIM והיא אמרה שאין שום בעיה , לאחר כמה דקות אמרה שהיא ביטלה את העסקה בטעות וקראה למנהל .
המנהל אמרה שזאת הפעם הראשונה שקורה דבר כזה והוא מתנצל אבל אין מה לעשות ואני לא אוכל לקבל את המספר שביקשתי , ואף אמר לי שאני יכול לנסות לברר זאת מול שירות הלקוחות במוקד הטלפוני .
התקשרתי שוב לשירות הלקוחות , הסברתי לנציגה הטלפונית את הבעיה והיא ניסתה לברר לי את העניין והשאירה אותי על הקו למשך חצי שעה. לאחר מכן אמרה לי שאין ביכולתה לעזור לי בגלל שהיא רואה שיש לי חובות לחברתם והליך משפטי שאני אמור לטפל בו .
אמרתי לה שיש לה טעות ושאין לי מושג במה מדובר , וביקשתי מנהלת .
היא השיבה שהמנהלת והנציגים לא יעזרו לי עד שאסדיר את החוב המדובר .
לאחר שניסיתי לשכנע אותה בטלפון שאני לא יודע במה מדובר היא העבירה אותי לאחראית עליה (לא מנהל) . אותה אחראית בשם אביבית אמרה לי שהיא רואה שאני בהליך משפטי וכדי שהיא תוכל לעזור לי אני צריך לדבר עם העורך דין
שוב אמרתי לה שאני לא יודע במה מדובר , והיא אמרה יש לך חוב אני מעבירה אותך לעורך דין.
לאחר מכן היא הפנתה אותי למשרד עורך הדין בטלפון , הפקידה ענתה לי והסבירה לה את הבעיה .
היא ביקשה את מספר התעודת זהות , נתתי לה את הפרטים והיא אמרה שאכן היא לא רואה במה מדובר .
התקשרתי שוב לחברה ענתה לי נציגה אחרת והסברתי לה מה קרה , היא אמרה לי שהיא לא רואה שום חובות ולא יודעת למה אמרו לי שאני בחובות והליכים משפטיים . בנוסף אמרה לי שהמספר שהציעו לי באתר זה מספר של לקוח תחת חובות . ולא ניתן יהיה לספק לי אותו
בסה"כ 5 שעות התרוצצתי ורדפתי אחרי חברת פלאפון
יש לי חוזה במייל עם עסקה על אותו קו שהם טוענים שהוא של לקוח בחובות .
רציתי לדעת מה עליי לעשות בשל כל העוגמת נפש שנגרמה לי , והאם יש עילה לתביעה בשל החוזה המופר ללא הסכמתי או ידיעתי
תודה רבה והמשך יום טוב
שלום,
אני לא בטוח שתביעה תעזור לך במקרה זה בטוח שבית המשפט יתן לך פיצוי כל שהוא על עוגמת הנפש.
במידה ואתה לא מרוצה משירות של חברה או בעל עסק - אל תמשיך לעבוד איתם ותעבור לחברה אחרת.
אני מציע לך לכתוב להם מכתב בו אתה מגולל את סיפור המעשה, לצרף ראיות על התנהלותם הרשלנית - לבקש במכתב עוגמת נפש ובכל מקרה אם אתה לא מרוצה תעבור לחברה אחרת.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
שנית .
לכתוב "להם" מכתב , כשאת אומרת להם הכוונה לבית המשפט ?
ולא הקלטתי שיחות או משהו , אבל קיבלתי במייל חוזה שמראה בפרוש את מספר הקו שאני אמור לקבל , והם טוענים שהקו הזה בחובות על שם מישהו אחר דבר הנוגד את החוזה .
זו ראיה מספיק טובה ?
להם זה לא לבית המשפט. לבית המשפט מגישים כתבי טענות - כתב תביעה כתב הגנה ועוד. אליהם הכוונה לחברת פלאפון.
לא זו לא ראיה מספיק טובה כיוון שהיא לא מוכיחה את השתלשלות המקרה כפי שתיארת. ראיות טובות אלו מסמכים, חוזים, הסכמים, הקלטות ועוד.
מסק הקו יכול לשמש כראשית ראיה אך מהנתונים שנמצאים לפניי נדמה כי לא ניתן לעשות עם הראיה הזו ממש.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
קראתי לפני כמה זמן באינטרנט , שחברות הסלולר מקליטות את כל השיחות עימן , ואם לקוח מעוניין לשמוע את ההקלטות הם חייבות למסור לו אותן
זה נכון ?
כי אם כן יש לי הוכחה מספיק טובה
הם אומרים שהם מקליטים ויתכן מאוד שבאמת הם מקליטים (אני לא יודע) בכל מקרה הם בוודאי יסרבו לתת לך הקלטות שיפגעו בהם.
אני יכול לספר לך שאני ביקשתי מס' פעמים הקלטות לעצמי או ללקוחותי והם הצליחו להתחמק ממתן ההקלטות בכל פעם מחדש.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר