שלום רב.
לפני יותר מחודשים הזמנו שני ארונות תואמים בצבע שמנת. לאחר ההרכבה ראינו שבאחד הארונות הורכב פנל (צוקל) בצבע שונה וגם לאחר מספר ימים התקלקלו שלושה מארבעת בולמי הדלתות. מאז פנינו לסניף שמכר לנו את הארונות מספר פעמים גם פיזית הבטיחו שיבואו לתקן ולא היגיעו. טלפנו כמה פעמים לסניף המרכזי וגם נסעתי לשם פעמים ושוב לא היגיעו. אפילו דיברנו אם המתקין שהתקין לנו את הארונות כמה וכמה פעמים וכמובן שהוא הבטיח ולא היגיע ואפילו באחד הימים אישתי חיכתה לו בבית יום שלם והוא כמובן לא היגיע. יש בידי את ההזמנה המקורית שבה כתוב שאנחנו אמורים לקבל שני ארונות זהים בצבע שמנת קומפלט כמו כן כתוב במפורש שהחברה נותנת לנו 8 שנות אחריות על הארונות. החברה מטרטרת אותנו מעל חודש וחצי. חשבתי לשלוח להם מכתב התראה רשום שבו אני דורש תיקון או החלפה של מעצורי הדלתות והחלפת הצוקל לצבע שמנת על פי מה שכתוב בהזמנה כל זה בתוך 7 ימים אחרת אנקוט באמצעים. והשאלה שלי אלו אמצעים עומדים לרשותי שיכולים להיות אפקטבים לפני בית המשפט לתביעות קטנות. עלי לציין שבהזמנה שלנו כתוב במפורש שיש לנו 8 שנות אחריות. וזאת ממש בדיחה. אני גם מתפלא איך חברת "בית אומנות העץ" שקימת שנים רבות מזלזלת ומטרטרת לקוחות ולא מכירה באחריות של עצמה. בתודה מראש יגאל יצחקוב
שלום.
כפי שציינת - דרך המלך היא לשלוח לבית העסק מכתב התראה ולהגביל אותו בזמן... תוך 7 ימים ...
הייתי ממליץ לך לשלוח מכתב התראה באמצעות עו"ד , שכן בדרך זו בית העסק התייחס למכתב ברצינות הראויה, אך כמובן שגם אתה יכול לשלוח מכתב שכזה.
האמצעים שאתה יכול לנקוט הם פנייה לבית המשפט, פנייה למועצה לצרכנות, פנייה לאמצעי התקשורת ועוד.
במקרה זה בית המשפט יכול לבטל את העסקה וכמובן יכול לחייב את בית העסק לסיים את ההתקנה, להטיל עליו סנקציות כספיות ועוד.
ולבסוף תבדוק מה הם ה-8 שנות אחריות. אחריות על מה ? אם הם לא מספיק אחראיים על סיום ההתקנה, כנראה שתצטרך להפעיל את בית המשפט כל פעם כשתרצה להשתמש באחריות.
בהצלחה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר