שלום רב. אני מעוניית לברר : רכשתי פינת אוכל + 6 כיסאות דרך האינטרנט . הביאו לי את המוצר לאחר איחור של שעתיים וחצי . הנהג לא היה מוכן לפתוח על ידי את החבילה . כאשר הוא נסע ולאחר שהרכבתי את השולחן התברר שחסרים ברגים לכיסאות . וכמה מהכיסאות פגומים. התחלתי להתקשר במיידית לחברה אמרו שאכתוב מייל. כתבתי - לא חזרו אלי. את הקרטון של השולחן עצמו זרקתי מכיוון שהוא תפס לי חצי מהסלון. היום בבוקר יצרתי שוב קשר עם המהראו לי אקום - הם אמרו שמוכנים או להחליף את הכיסאות - והראו לי איזה - אמרתי שאני לא אוהבת אותם . אז הנציג אמר כי אין בעיה שהם יבוא לקחת את המוצר אך ורק באריזה המקורית . מה אלי לעשות בנדון?תודה מראש . הלנה
שלום.
פינת אוכל + 6 כיסאות אינם מגיעים בתוך מארז סגור או אריזה מקורית. אני מניח שהביאו לך את הכיסא והכיסאות ארוזים בצורה כזו או אחרת ולכן עניין האריזה המקורית אינו רלוונטי לעניין זה.
שנית לא היית יכולה לדעת מה הצבע של הכיסאות או האם חסרים ברגים לפני שפתחת וכמו כן המרכיב (או המוביל) לא הסכים לפתוח את החבילה יחד איתך כדי לראות שהכל נמצא קיים ושקיבלת מה שהזמנת.
לפיכך עליך לפנות אל הנציג להסביר לו שהוא לא הבין את החוק והחוק כלל לא התייחס לאריזת הגנה. אם זה לא יעזור עליך לכתוב מכתב רשמי (בעצמך או על ידי עו"ד) להבהיר לו את הדברים ולהציג לומר את טעותו ובמידת הצורך להגיש תביעה לבית המשפט לצורך ביטול החוזה.
במידה ואת צריכה עזרה בעניין את מוזמנת לפנות אליי או לכל עוד אחר.
בהצלחה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר