שלום רב! לפני 10 ימים רכשתי מחשב נייד באופיס דיפו. יום למחרת ניסיתי להפעיל אותו אך המחשב לא עבד כראוי. יומיים אחרי הקניה פניתי לאופיס דיפו עם בקשה להחליפו וקיבלתי סירוב עם המלצה לפנות לחברה שמאייבת מחשבים אלה ונותנת שירות. לטענתי שקיבלתי מוצר פגום ולכן ברצוני וזכותי להחליפו תוך 14 יום אחרי הרכישה, אופיס דיפו הציעה לי טענה נגדית שברגע שהמוצר נפתח ונדלק, החברה שמוכרת את המוצר, כלומר אופיס דיפו, אינה מחוייבת להחליפו ואני אמורה לתקנו דרך אחריות שיש על המוצר. האם טענתם נכונה ומה אני לכולה לעשות בנדון.
תודה רבה מראש
יאנה שלום.
טענתם כלל לא נכונה. איך היית יכולה לדעת האם המחשב שנמכר לך הוא תקין או לא בלי להוציאו מהקופסא ולהדליקו.
החברה חייבת לעמוד בתנאי החוק ויש לחנות המוכרת אחריות מלאה על המחשבים שהם מוכרים.
בהצלחה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר