שלום רב,
סלקום קיבלה מנמי מכשיר לתיקון ומסרה לי מכשיר חלופי ופשוט.
מאחר והיתה תקלה אצלם ברישום ביטוח המכשיר שדרשה ממני להגיע פעם שניה ורק אז למסור את המכשיר לתיקון - הם הסכימו להחזיר את המכשיר לאחר התיקון באמצעות שליח וכך היה. את המכשיר החלופי החזרתי לשליח במעמד מסירת המכשיר המתוקן לכאורה (המכשיר חזר עם אותה תקלת חומרה ועוד שתיים נוספות...). בתמימותי לא ביקשתי אישור מסירה על המכשיר החלופי.
יום לאחר מכן התניידתי לגולן טלקום.
לאחר יומיים קיבלתי הודעת סמס מסלקום שלא החזרתי עדיין את המכשיר החלופי יחד עם אזהרת קנס.
למרות שלוש שיחות טלפון עם סלקום לא קיבלתי תשובה הולמת ובחשבונית האחרונה קיבלתי חיוב של 700 שקלים על המכשיר החלופי.
שלחתי לסלקום אימייל להודיע להם על הטעות, עבר שבוע ועדיין לא קיבלתי התייחסות.
האם מותר לי לבטל להם את ההרשאה לחיוב האשראי? אני עדיין משלם להם על המכשירים שרכשתי מהם ובמקרה של ביטול הרשאת החיוב אגיע למרכז השרות ואשלם במזומן את ייתרת התשלום אך אין בכוונתי לשלם על המכשיר החלופי שהחזרתי. (מה גם שהסכום מופרך למכשיר ישן כל כך)
תודה מראש.
שלום.
למה אתה לא פונה לחברה כדי לבטל את המכשיר שביטלת ?
אני מניח שיש בידך איזה שהוא מסמך או הוכחה לכך שהחזרת את הטלפון (קבלה מס טלפון או שם של מי שלו החזרת את המכשיר ועוד).
גש לחברה או כתוב להם מכתב ותבטל את התשלום.
ביטול הרשאת כרטיס האשראי עלול לגרור אותך לתביעות והוצאה לפועל מצד החברה וה ולכן אני לא ממליץ.
בהצלחה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
כפי שכתבתי - פניתי ואמרו שיטפלו ויחזרו אלי - דבר שלא קרה. ולא, לצערי אין לי מסמך המאשר שמסרתי את את המכשיר לשליח.
תחילה אגיד כי אף חברה אינה רוצה לשלם כסף ולכן עליך לחזור ולפנות אליהם.
אני מאמין כי מכתב שישלח מעו"ד יעשה את העבודה ויגרום להם להתייחס ברצינות לדרישותך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר