בחודש 07/2012 בוצעה הזמנת אריחי קרמיקה בסך 12000 ש"ח.
שילמנו ע"ח 6000 ש"ח. הסחורה טרם סופקה.
ביקשנו לבטל את העסקה והמוכר דורש 15% מסכום העסקה הכוללת.
בעת ביצוע הקנייה לא נאמר כי יש עמלת ביטול עסקה.
ע"ג טופס ההזמנה מופיע סעיף ביטול 15% קנס אולם לא חתמנו כלל ע"ג טופס זה.
שלום דורית
מדבריך עולה שאינכם מחוייבים להסכם שהרי לא חתמתם עליו והתנאי של ה 15% דמי ביטול לא נאמרו בעל פה.
אני מציע להוציא מכתב מעו"ד לצורך ביטול ההסכם בשל פגם בסחורה וללא כל תשלום פיצוי.
חוק החוזים וחוק המכר בהחלט עומדים לטובתך.
בהצלחה
עו"ד חיים איציקובסקי
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
ראשית תודה על המענה המהיר
הסחורה כלל לא סופקה מדוע לרשום פגם בסחורה ?
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר