שלום,
בשבוע שעבר רכשתי מוצר מחנות באינטרנט (בארץ).
החנות התחייבה לספק תוך 4 ימים עם משלוח אקספרס עד בית.
קיבלתי אישור הזמנה למייל, ויומיים לאחר מכן המוצר ירד מהחנות הוירטואלית וקיבלתי מייל "עדכון הזמנה" שבו לא עודכן באמת דבר (קיבלתי את אותו אישור הזמנה שקיבלתי במעמד ביצוע העסקה).
החנות לא חייבה אותי עדיין ולא יצרה איתי קשר.
ביום ראשון טלפנתי אליהם כדי לשאול היכן המוצר שהזמנתי? בחנות טענו שיש להם קצת עומס ויחזרו אלי בעוד כמה דקות (והם לא חזרו).
היום טלפנתי שוב, והפעם נאמר לי שההזמנה שלי בוטלה.
בוטלה שאלתי? אני לא ביטלתי את ההזמנה.
"נכון, אנחנו ביטלנו. התקשרנו אליך ולא ענית אז ביטלנו".
ככה ביטלתם? לא השארתם הודעה? לא שלחת מייל? למה בכלל ביטלתם?
"אנחנו לא משאירים הודעות, ואין לנו את המוצר במלאי. היו כמה יחידות ומכרנו אותן."
אז אני לא אקבל מוצר חלופי או שווה ערך?
"אין לנו שום מוצר במחיר הזה, אתה מוזמן לקנות מוצרים אחרים במחיר יותר גבוהה."
האם עצם זה שיש לי אישור הזמנה מחייב את החנות לספק לי את המוצר/מוצר שווה ערך?
תודה מראש
שלום.
בוודאי.
אישור הזמנה מחייב את החנות והם מחויבים לעמוד בחוזה ולספק לך את המוצר שהזמנת.
בהצלחה.
עו"ד חיים איציקובסקי
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר