מועד סיום העסקה - יהיה תוך 3 ימי עסקים מיום מסירת הודעת הביטול לעוסק, או 6 ימי עסקים ממשלוח מכתב רשום. ממועד זה יפסיק העוסק לספק לצרכן את הטובין או השירותים ויחדל לחייב את הצרכן בתשלומים כלשהם עבור התקופה שלאחר מועד סיום ההתקשרות.
פיצוי לדוגמא - אם המשיך העוסק בחיוב הצרכן לאחר מועד סיום ההתקשרות יוכל הצרכן לתבוע ממנו פיצויים לדוגמא, ללא הוכחת נזק עד לסכום של 10,000 ₪.
*זה המדינה החליטה עכשיו המצב הוא כזה אני ביקשתי מחברת נטויזן לנתק אותי מהשירות אינטרנט ב13.11.2012 על ידי שליחת פקס
,אתמול התקשר אליי נציג 25/11/2012 לשאול למה אני רוצה להתנתק ושיחזרו אליי משימור לקוחות הסברתי לו שאני רוצה להתנתק ,אבל הוא טען שיחזרו אליי משימור לקוחות .
המצב הוא כזה נמאס לי מהטרטור הלא הגיוני הזה אני רוצה לתבוע אותם איך עושים את זה והאם שווה לעשות את זה ?
שלום ירון.
לשאלותיך ... על פי מה שאתה מציג בפניי בהחלט כדאי לך לתבוע אותם. הגיע הזמן ללמד אותם לקח.
איך עושים את זה ? ישנם כמה דרכים. אתה יכול לעשות זאת באמצעות עו"ד או לבד.
אם בחרת לעשות זאת לבד אתה צריך טופס 1 - כתב תביעה בתביעות קטנות אותו תוכל להשיג באינטרנט או בבית המשפט, למלא את כתב תביעתך הפיצוי אותו אתה מבקש ולהגיש למזכירות בית המשפט עם תשלום אגרה.
בית המשפט ישלח את כתב תביעתך לחברה, זו תגיש כתב הגנה, תיפגשו בבית המשפט ולדעתי יש לך סיכויים טובים לזכות.
אם בחרת בדרך השניה אתה מוזמן לפנות אליי לצורך סיוע ועזרה בכתב תביעתך.
בהצלחה.
בברכה,
עו"ד חיים איציקובסקי
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר