שלום רב,
רכשתי חדר שינה לפני כחודש
המוצר סופק לי בזמן אך לא כמו שהזמנתי
הזמנתי מיטה עם ארגז מצעים (שהוספתי עליו 300 ש"ח) וקיבלתי ללא
אני מנסה להשיג את בעל העסק (גיגי סליפ) במשך המון זמן
הוא לא עונה לטלפון בעסק ולא לפלאפון האישי שלו
כשאני משיג אותו הוא מורח אותי ואומר לי שהוא ידבר עם המפעל שמייצר בשבילו את הרהיטים ושיחזור אלי
וכמובן שאף אחד לא חוזר ושאני מנסה להשיג אותו שוב הוא אינו עונה
הפעם היחידה שהוא חזר אלי היה ששלחתי לו הודעות, שוב הוא אמר לי שהארגז יסופק לו בשבוע הבא וכמובן ששום דבר לא קרה מאז
כבר נמאס לי מההתנהגות הזאת ומעוגמת הנפש הזאת
ורציתי לקבל ייעוץ על מה ניתן לעשות בנושא
האם ניתן לתבוע אותו על כך?
שלום יוני
אתחיל מהסוף ואומר שבוודאי שאתה יכול לתבוע אותו על פי חוק הגנת הצרכן, חוק המכר וחוק החוזים. בנוסף במידה ואתה עומד בתנאים אתה יכול לבטל את העסקה על פי תקנות הגנת הצרכן - ביטול עסקה.
אני מציע לך לכתוב מכתב (בעצמך או באמצעות עורך דין) שבו אתה נותן לחנות הזדמנות אחרונה ומגביל את ההזדמנות הזו בזמן (7 ימי עסקים) ואם תוך 7 ימי עסקים אתה לא מקבל בדיוק את מה שרכשת - אתה פונה לבית המשפט.
ובמידה והוא לא מגיב ולא מתקן את הדרוש תיקון תגיש תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות ותבקש לבטל את ההסכם + פיצוי כספי על התנהלותו ועוגמת הנפש.
בברכה,
עו"ד חיים איציקובסקי
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
נתקלתי בדיוק באותה הבעיה. רציתי לשאול כיצד פתרתם אותה אם ביכלל?
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר