שלום
לפני כחודש המיני בר שלי שרכשתי מחברת מיקרולין .היה מקצר.פניתי לחברה ואחרי יום באו ולקחו אותו לתיקון.היום זה חודש בדיוק שלקחו אותו. הביאו לי מיניבר חילופי שהיה מלא באובש מלוכלך מאוד ומרעיש מאוד .שהילדים שלי נגעלו ממנו ולא שותים ממנו בכלל .כל שבוע התקשרתי לחברה והפקידה אמרה לי שהוא עדיין במעבדה .והבטיחה עוד שבוע.היום אחרי שפניתי בכעס אליהם. אומרת הפקידה שמחר רוצים להביא לי מיניבר אחר מחודש ואין להם מה לעשות בשלי.בצבע אדום שאני לא בחרתי .האים זכותי לקבל מיניבר חדש מהקופסא במקרה שהם לא יכולים לתקן את שלי?האים חודש ימים זה לא מספיק זמן לתקן אותו?מה עלי לעשות למי לפנות ?האים יש תקנון מסודר לגבי אחריות מוצרים?
שלום ברכה.
אין צורך להיות עו"ד כדי להבין שנעשה לך עוול.
אין תקנון מסודר לגבי אחריות מוצרים אך יש חוקים ותקנות בעניין זה, בראש ובראשונה חוק המכר וחוק לאחריות על מוצרים פגומים.
את בהחלט זכאית לקבל מוצר חדש שאינו פגום ובהחלט עבר זמן רב (חודש ימים) מהיום שהבר נלקח לתיקון.
אני מציע לך לכתוב מכתב התראה לפני תביעה לחברה (בעצמך או באמצעות עו"ד) לתאר את העוול שנגרם לך ולהודיע כי אם תוך שבוע ימים לא תקבלי לביתך את הבר החדש את מגישה תביעה בבית המשפט לצורך ביטול ההסכם וקבלת פיצויים מהחברה.
במידה וזה לא יעזור תגישי תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות לצורך ביטול העיסקה, השבה מלאה של כספך ופיצויים על עוגמת נפש.
בברכה,
עו"ד חיים איציקובסקי
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר