בחודש גלישה חודש נובמבר בקרתי במרכז השירות של פלאפון לצורך קבלת מכשיר חלופי, והוצע לי להצטרף לחבילת גלישה חדשה לאייפד במקום חבילת שהייתה לי.
בטיפשותי( התברר לי בדיעבד ) הסכמתי, וקבלתי מהם מסמך על הצטרפות לחבילה החדשה וכן כרטיס סים חדש לגלישה באייפד.
אחייני החליף את כרטיס הסים באייפד וכנראה בטעות החזיר את הסים הישן. במשך כל החודש גלשתי באייפד ביודעי שאני גולשת במסגרת החבילה החדשה, והנה בחשבונית האחרונה ראיתי שיש חיוב מוגזם של 550 שח בעבור גלישה .
בשיחה עם מוקד השירות טענה הנציגה שהחבילה הישנה בוטלה אך לא הסים, ולטענתי שזה לא הגיוני היא טענה שאין תיעוד מצידי לבקשה לבטל את הסים. אני טענתי שההצטרפות לחבילה החדשה אמורה לבטל את הכל וכי לא הגיוני מצידי לגלוש ללא חבילה כאשר ישלי חבילה במחיר של 60 שח. כרגע הנושא תקוע .
מה עלי לעשות והאם ישלי עילה לתביעה?
שלום
על פי מה שאת מספרת כן יש פה עילה לתביעה.
אני מציע לך לפנות לחברה באמצעות מכתב - להסביר להם את העניין כדי שיבטלו את חובך. במידה וזה לא יעזור את מזמנת לפנות לבית המשפט לתביעות קטנות לצורך קבלת זכויותיך.
בהצלחה.
עו"ד חיים איציקובסקי
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר