שלום!
גם אני מצטרפת לעניין ההונאה כפי הנראה של אתר קרוקודיל. רכשתי לפני 45 ימים מגפיים בשווי 490 ש"ח (שאגב ממשיכים לפרסם) . המוצר לא הגיע ואין מענה ב"שירות הלקוחות" (אני מנסה שבועיים כל יום)
שוחחתי עם חברת האשראי - הם טוענים שכל עוד הסכמתי לעסקה לא ניתן להחזיר את הכסף למרות שמדובר בחברת עוקץ. בין השורות הצלחתי להבין שהכסף אבוד וכל שנותר הוא לפנות לאמון הציבור...
אנא עזרתכם, האם באמת חברת האשראי לא יכולה להחזיר לי את הכסף? הכסף אבוד? המון תודה מראש, רויטל
שלום.
חברת האשראי מחוייבת לבטל את העסקה. נא להפנות את חברת האשראי לחוק כרטיסי חיוב, תשמ"ו 1986. בחוק זה כתוב שחור על גבי לבן שבמידה ולא קיבלת את המוצר חברת האשראי מחוייבת על פי בקשתך לקבל את כספך חזרה.
אם דרישתך לא תעזור אני מציע לך לפנות לעו"ד לצורך כתיבת מכתב לחברת האשראי.
במידה ואת צריכה סיוע בעניין את מוזמנת לפנות אליי לצורך פניה לחברת האשראי.
בהצלחה,
עו"ד חיים איציקובסקי
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר