שלום, הזמנתי ריהוט מחנות רהיטים, הריהוט הגיע באיחור של מספר ימים וכמו כן הספה הגיעה בגודל גדול ממה שביקשתי (בחוזה לא נרשמו המידות) כמו כן הארון לא הגיע כמו שצויין בהזמנה אלא הפוך בדיוק (הזמנתי דלת אחת של תליה ועשו לי את כל הדלתות תלייה) יצרתי קשר מספר פעמים עם בעל החנות וזאת לאחר שהמובילים לקחו את מלוא הכסף במזומן ובלי לתת לי חשבונית ובכל פעם הוא אומר לי שהוא יסדר את זה וירכיב לי מדפים. חלפו מספר שבועות הוא לא עונה לטלפון והמדפים עדיין לא הגיעו.. בעניין הספה הוא לא מוכן להחזיר אותה בטענה שמדובר במידה ״מיוחדת״.
האם אוכל לדרוש לקבל את כסף הספה בחזרה ולהחזיר לו אותה? ומה בעניין הארון?
שלום.
אם בעל החנות לא עונה לך ולא מוכן לתקן את הבעיות אני מציע שתגישי תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות ותבקשי מבית המשפט לכפות על בעל החנות לתקן את הדרוש תיקון או לבטל את העיסקה.
את הזמנת ושילמת על רהיטים מסוימים ואלו הרהיטים שהיית אמורה לקבל במדויק.
ולכן הדרך לעמוד על זכויותיך היא באמצעות פניה לבית המשפט והגשת תביעה משפטית.
במידה ואת רוצה ייעות משפטי או סיוע בעריכת כתב התביעה את מוזמנת לפנות אליי.
בברכה,
עו"ד חיים איציקובסקי
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר