קיבלתי אתמול ספה חדשה שרכשתי לפני כחודש. אתמול היתה האספקה על ידי מוביל (הובלה שולמה על חשבוני בנפרד, מובילים מטעם החנות)
עוד באותו היום התקשרתי לבטל את העסקה. לא מתאים לי הספה, אין כל פגם בספה, לא ישבו עליה כיוון שעוד לא גרים בבית.
היום ענה לי הבעלים של החנות שכמובן מסרב בתוקף לביטול העסקה. שלחתי לו בפקס את התקנות המאפשרות לי להחזיר תוך 14 יום כאשר הספה חדשה לגמרי וההובלה תהא על חשבוני.
הוא אמר שאינו מוכן ושיחזור אלי. מאז התקשרתי כמה וכמה פעמים והם מתחמקים מלענות לי.
הוא אמר שלא אזמין הובלה כי הוא לא יקבל זאת חזרה.
מה לעשות כעת? להוציא מכתב בדואר רשום? התראה לפני נקיטת הליכים?
לערב את פניות הציבור בלשכת הגנת הצרכן / משרד התמת?
אודה לתשובה
שלום.
כפי שציינת החנות מחוייבת לקבל ממך את הספה על פי חוק ולהחזיר את כספך. כן אני מציע לך לעשות כל מה שציינת.
בראש ובראשונה לשלוח מכתב רשום בו את מבטלת עיסקה על פי תנאי החוק ולהודיע שבמידה ולא יבטל את העיסקה הוא ישלם קנס כספי גבוה לאחר פסק דין מבית המשפט כולל פיצויים עונשיים.
בהצלחה.
בברכה,
עו"ד חיים איציקובסקי
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר