קניתי אתמול תנור עם גז
כשהיגיע התנור יצרתי קשר עם השרות לקוחות נאמר לי לחבר את התנור אבל לא את הגז,זה רק עם טכנאי...חיברתי את התנור לבדוק עם הוא עובד.
הכשחיברתי את התנור הטרבו השמיע רעש חזק עם תוספת שנישמעת כמו קילקול,בנוסף היה ריח עם דחיסות כמו עשן ..
הבטיחו לי שטכנאי יצור איתי קשר תוך 4 שעות-כאף אחד לא התקשר בעלי יצר קשר עם בעל החנות והלה ניתק לא את הטלפון בפנים.
לאחר מכן אני דיברתי איתו והוא הבטיח לקשר אותנו עם טכנאי שוב לא נוצר קשר..כשבעלי התקשר אליו לשאול על זמן התגובה של הטכנאים ניתק לא הלה שוב את הטלפון..ואז החלטנו לבטל את העיסקה ביטלתי את הצקים וביקשתי לשלוח לו את התנור והוא מסרב הוא רוצה לתבוע אותנו...
התנור לא היה בשימוש...
שלום.
על פי חוק הוא מחוייב לבטל את העיסקה ולהחזיר את כספכם.
אני מציע לשלוח לו מכתב רשמי ורשום ובו להודיע על ביטול העיסקה בציון תאריך כמובן ועכשיו שיתבע. אתם תזכו בבית המשפט.
במידה ואתם צריכים יעוץ משפטי נוסף או ניסוח המכתב וטיפול מול החנות אתם מוזמנים לפנות אליי.
בברכה,
עו"ד חיים איציקובסקי
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר