שלום רב, קיבלתי ביום שני 21.1 את הרכב החדש שלי מסוכנות טויוטה. אוטו חדש מהניילון!! לאחר יממה התחילו להשמע רעשים בגלגל ומייד רצתי לסוכנות כדי להקים צעקות ושיטפלו בבעיה זו. כעבור יומיים הגעתי לרכבי כדי לנסוע וכאשר באתי להתניע הוא לא הניע... רצוי לציין שהרכב הוא היברדי שזה חלק חשמל חלק בנזין. לא ידעתי מה לעשות ונורא כעסתי. כמובן שיום למחרת תיקנו לי את הבעיה בכך שהחליפו לי מחשב באוטו. מה אני יכול לעשות עם זה? האם אני יכול לבטל עסקה לפני שיעברו 14 ימים? האם אני יכול לדרוש רכב חדש ותקין? מה האופציות שלי??? השקעתי את מיטב כספי כדי לקבל אוטו חדש וטוב וקיבלתי ההפך!!! זהו האוטו ה7 שלי שאני קונה, כמובן כולם היו חדשים חדשים אך בחיים לא נתקלתי בבעיה כזו... מה עליי לעשות עיזרו לי חבריי..
שלום
כן בוודאי שאתה יכול לבטל את העיסקה כל עוד אתה עומד בתנאי החוק ולא עבור 14 יום מיום הקנייה.
אתה גם יכול לבטל את העיסקה כיוון שרכשת רכב חדש וקיבלת מוצר פגום - וזאת באמצעות חוק החוזים, חוק המכר, וחוק הגנת הצרכן.
במילים אחרות יש לך את כל הלגיטימציה לדרוש ביטול ההסכם והחזרת כספך או החלפה לרכב חדש אחר.
אתה קנית מוצר חדש ממיטב כספך ואתה צריך לקבל מוצר חדש ותקין העונה על צרכך. במידה וזה לא כך - אתה רשאי לבטל את העיסקה או לקבל בתמורה רכב חדש אחר מהניילון כזה שאינו פגום.
בהצלחה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר