היי לפני חצי שנה רכשתי מכשיר גלקסי 2 ( עם אחריות לשנה ) ולפני שבועיים הפלאפון נשרף תוך כדי טעינה . כשהלתי לחנות להחליף את הפלאפון הם טוענים שאני שרפתי את הפלאפון בכוונה . התעקשתי לבדיקת מעבדה וכאשר הגיעו התוצאות שוב נאמר לי שהפלאפון נשרף בזדון . ביקשתי לקבל את שם היבואן על מנת שאוכל לתבוע אותו והמוכר בתגובה נתן לי שם של יבואן שכלל לא עובד עם החנות . כשחזרתי שוב לחנות המוכר דיבר עם היבואן והוא התעקש לקחת את הפלאפון למעבדת היבואן ושם תינתן לי הדיאגנוזה כדי שאוכל לראות ממצאי מעבדה. היבואן אמר שהבידקה תיארך כשבוע וכאשר חזרתי נאמר לי שהפלאפון עדיין בבדיקה, בעל החנות לא מוסר את מספר הפלאפון של היבואן ובנתיים הידיים שלי כבולות כי הפלאפון נמצא אצלם . השאלה שלי אם יש לי עילה לתביעה? כאשר אני בטוח שלא גרמתי נזק לפלאפון. אם בעזרת עו"ד אני יכול לבדוק את אמינות החנות והיבואן כי יש שמועות שהפלאפונים מוברחים לארץ והם לא מוכרים ע"י סמסונג ישראל ובכך לתבוע אותם ולהביא לסגירת החנות שמטעה את הציבור. תודה
שלום
וודאי שיש פה מקום לתביעה. אתה רכשת מכשיר חדש עם אחריות לשנה. המכשיר נשרף שלא באשמתך והמכשיר תחת אחריות היבואן או החברה, כך שבוודאי הם חייבים לתקן לך את המכשיר או להחליפו. במידה והם מתחמקים מאחריותם - עליך לתבוע .
אתה מוזמן לפנות אליי ואסייע לך עם התביעה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר