גם אני הזמנתי מגפיים מחברת קרוקודיל בחודש דמצבר לאור המחיר האטרקטיבי.
הבעיה שלא רק שהמוצר לא הגיע אלא שלא ניתן להשיג אותם טלפונית. לא משנה השעה אף אחד לא עונה !!!
כמובן גם לא הצלחתי לקבל מענה לאימייל ששלחתי דרך האתר.
האתר עדיין פעיל ואפילו עד לא מזמן יצאו במבצע חדש על אותם המגפיים.
איך הצלחתם לקבל תגובה מהאתר?
אני יכולה לפנות לחברת האשראי ולבקש החזר על זה שהמוצר לא הגיע? יש תוקף? אם הזמנתי בדצמבר והיה 30 יום אספקה, אני יכולה כעת לפנות לכרטיס האשראי לבקש החזר?
בתודה מראש
כן. אתה רשאי להודיע לחברת האשראי שהמוצר לא הגיע ולקבל החזר.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר