שלום רב, קניתי רהיטים מחברת שגם. ביום א' בתאריך 10.03.13 התקשרו אליי על מנת לשלם את החצי השני של ההזמנה בכדי שהשליח יגיע עם הציוד ב- 13.03.13.
יום לפני קבלת הסחורה התקשרו ואמרו כי יצרו עימנו קשר ביום ה' לקבלת המשלוח ביום ו' ה- 15.03.13 מאחר והמוביל לא יכול להגיע.
כמובן ששילמתי את מלוא הסכום בתאריך 11.03.13 ומיום ה' כאשר ראיתי שלא התקשרו לתאם שעת הגעה ניגשתי מספר פעמים לחנות והחנות הייתה סגורה. בנוסף כלל הסניפים בארץ אינם עונים.
היום יום א' 17.03.13 התברר כי החברה פשטה רגל- לא יצאה הודעה רשמית בנושא.
מה ניתן לעשות על מנת לקבל את הסחורה שהוזמנה מלפני חודש וחצי? למי עליי לפנות- 1500 שולמו במזומן ו- 1600 ש"ח באשראי.
אודה לתשובתכם בהקדם.
תודה רבה
שלום
מוזר שלא ידעת על כך שהחברה לפני פשיטת רגל. בדר"כ ניתן לדעת זאת שבועות וחודשים לפני (לעיתים החברה אף מפרסמת זאת).
אם אכן החברה נכנסה להליך של פשיטת רגל - יש לפנות לעו"ד שמטפל בפשיטת הרגל ופירוק החברה ולהיכנס לרשימת הנושים - כלומר אותם אנשים שהחברה חייבת להם כסף.
זו הדרך החוקית העומדת בפניכם כעת.
אם עדיין לא שולם ה 1600 ש"ח באשראי - ניתן לפנות לחברת האשראי ולבטל את התשלום ואז לבקש מהמפרק את ההפרש ששולם במזומן.
בהצלחה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
גם אני כמו קודמתי לא ידעתי ששגם עומדת לפני פשיטת רגל. קיבלתי רק חלק מההזמנה כל התשלום בוצע באשרי תשלום אחרון ירד חודש שעבר. כעת כדי לקבל את הארון פניתי לחברצ רהיטי סגל ששגם עבדה מולם ומאחר ושגם לא שילמה להם אני צריכה לשלם כעצ עוד 3700 שח. ללא הובלה והרכבה.מה עושים למי פונים ?
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר