קניתי ארון מחברת "אגם ארונות"קיבלו את מלוא התשלום,היו צריכים להגיע ב-18.03.13,שעות-15-18,הגיע המתקין ואמר שצריך מנוף,הזמנתי מנוף אך המתקין עזב,ב-19.03.13,יצרתי קשר עם החברה ואמרו לי שיגיעו ב-20.03.13,בשעה 10.00,הזמנתי מנוף ,בשעה 09:30 התקשרו מהחברה ואמרו שיש עיכוב ויגיע בשעה-11:00,ואז שוב פעם עיכוב,ועוד עיכוב ועוד עיכוב,לבסוף טען שנשברה השמשה,ואולי יגיע עד 16:30,ובסוף לא הגיע,יגע מחר עד 11:00,כל זאת הפסד ימי עבודה.שיחות טלפון.זלזול.עגמת נפש כשאני מרגיש בן ערובה...............מה המלצתכם בנידון.תודה.
שלום
אני מציע לך לשלוח מכתב לחנות ולהודיע על ביטול עיסקה. כמו כן במקביל תפנה לחברת האשראי או הבנק כדי לבטל את התשלום.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
לעדכן.לבסוף כשאיימתי בביטול עסקה,הגיע המתקין ביום 22.03.13 בשעה-13-00 לערך.התקין את הארון עם המון פאשלות כגון:דלתות עקומות ולא מתואמות,אי חיבור מדף עקב מידות לא נכונות,פרופילים לא בחתיכה אחת אלא שתיים,ועוד כשהמתקין חותם ומאשר הליקויים הנ"ל.מה הסיכוי שלי בתביעה בגין:עינוי,עגמת נפש,טרטור,אי עמידה בזמנים,מוצר לא תקין וכולי, תודה.
שלום
כדי להעריך את סיכויי תביעתך עליי לדעת את כל הפרטים לעניין המקרה.
אני צריך לראות את המסמכים, ההסכמים ולקבל את כל המידע הרלוונטי בעניין לעיוני.
מצטער אך איני יכול להעריך את סיכוייך רק על סמך המידע שמסרת לי פה שברובו הוא ריגשי ולא עובדתי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר