שלום רב,
בעקבות בדיקה תקופתית של חברת הגז בביתי , נאמר לי כי ישנה דליפת גז קלה בכיריים והודיעו כי ינתקו את הגז עד להחלפת הכיריים(ואכן ניתקו). בלית ברירה נאלצתי להזמין כיריים חדשות באופן מיידי מבלי לראותם בחנות וללא אפשרות למדידות מדוייקות ולהשוואת מחירים(מחשש להישאר ללא גז עד סוף החגים). כאשר סופקו לי הכיריים הבחנתי בכך שרשתות הגז מכוסות בשכבה של אבק והמשטח אינו חדש למראה(זאת למרות שבפירוש הדגשתי כי ברצוני לרכוש מוצר חדש ולא מתצוגה) וגודל הכיריים קטן מהדרוש בכמה סנטימטרים(נוצר חלל ביניהם לבין הקיר). אולם היה מאוחר מכדי להחזירם כיוון שטכנאי הגז הגיעו להתקין אותם. לאחר ההתקנה פניתי לחנות בטענה שמראה הכיריים אינו חדש אלא כשל מוצר מתצוגה, אך המוכרת הכחישה זאת והסבירה את הימצאות האבק בכך שבאריזה כנראה היו סדקים. מה לדעתכם ניתן לעשות בנידון?
תודה רבה
שלום.
עליך לקבל בדיוק מה שרכשת. אם רכשת מוצר חדש שלא מתצוגה וקיבלת מוצר מתצוגה אזי את יכולה לדרוש שיחליפו לך את המוצר כיוון שהם סיפקו לך את המוצר הלא נכון.
אך כמובן שעליך להוכיח כי אכן הכיריים נלקחו מתצוגה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר