שלום רב ,
חמותי פנתה לחברת בזק בינלאומי – על מנת לנתק ספק אינטרנט בתאריך 25.12.12
קיבלנו מספר אישור מאתר "נתק" אשר מעיד שהדבר התקבל בחברה וינותק תוך 3 ימי עסקים. בפועל לא כך הדבר.
מזה מספר חודשים היא ממשיכה לקבל חיובים מהספק בטענה שלא קיבלו שום דבר.
כתוצאה מכך היא שילמה ל2 ספקיות אינטרנט גם לבזק בינלאומי והן לחברת נטוויז'ן שאיתם בחרנו לקבל שירות.
לאחר פניה לשירות לקוחות ולאחר ששלחנו להם את האישור הנ"ל הוחלט לזכות מפאת אי ניתוק השירות עקב טעות בסכום החיוב X מספר החודשים. סה"כ – 156.40
האם יש בידנו עילה לתביעה על פי סעיק 13 ד' לחוק הגנת הצרכן?
בתודה מראש חיים.
לא ממש הבנתי
אם פניתם אל החברה, ביקשתם זיכוי וקיבלתם את הזיכוי כפי שביקשתם - על מה אתה רוצה לתבוע ?
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר