שלום רב!
לפני כחודש רכשתי סלון מחנות בראשון לציון ,
המוכר קיבל 2000 ש"ח על החשבון (ישנה קבלה) ,
והתחייב לספק את הסלון תוך 21 ימים ,(מצויין בהזמנה)
לפני שבוע התקשרתי ועושה רושם שהוא מנסה למרוח אותי משבוע לשבוע ,השבוע ניסיתי שוב אך ללא הועיל ,אני מאוד סקפטי לגבי ההספקה , ונדמה לי כי אם לא אבטל הוא ימשוך אותי חודשים ,
באם אבטל את העסקה בגין אי הספקה ועמידה בהתחייבות מצד המוכר (21 ימים ) , האם יהייה עלי לשלם לו דמי ביטול ? (מצויין בחשבונית 35 אחוזים מסך העסקה) מה ביכולתי לעשות , והאם יש לי "קייס" ? האם אקבל את הכסף ששילמתי בחזרה ? האם לקחת עו"ד ? או עצמאית דרך תביעות קטנות ?
אשמח לתשובה מפורטת בעניין ,
תודה רבה על העזרה
שלום
על פי מה שאתה מתאר יש ביניכם הסכם והחנות היא זו שהפרה את ההסכם ולפיכך לא רק שלא תצטרך לשלם לצד השני דמי ביטול, אלא הצד השני צריך לשלם לך (על פי חוק) פיצויים על כך שלא עמד בתנאיי ההסכם.
במידה ואתה יכול להוכיח את טענותיך, אני מציע לך לפנות לבית המשפט לתביעות קטנות לצורך ביטול העיסקה וקבלת פיצוי כספי על אי עמידה בתנאיי החוזה, פיצוי על עוגמת נפש ועוד ועוד.
בהצלחה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר