לפני חג הפסח רכשנו סלון בסכום של 5,000 ש"ח כאשר המוכר טען כי זהו סלון מעור אמיתי חוץ מחלקו האחרוי וכך הוא מפרסם בעיתון משבוע לשבוע.
כ -4 ימים לאחר קבלת המוצר, הסלון נקרע.
פנינו אל החנות ותוך יצירת קשר עם שירות הלקוחות של מייצרי הסלון התברר כי הסלון אינו מעור אמיתי ! (שקר 1)
בנוסף, לאחר קבלת הסלון השני שוב הוא נקרע באותו המקום. פנינו בשנית למנהל החנות וביקשנו את כספנו חזרה וטענו כי איננו מעוניינים בסחורה פגומה וכי לא מדובר בסלון מעור אמיתי כפי שהם טענו.
המוכר אינו מוכן להחזר כספי והבטיח כבר לפני כשבועיים ששוב נקבל סלון חדש!
עד כה לא קיבלנו כלום.
אנחנו מעוניינים בביטול העסקה.
מה ניתן לעשות? נשמח לעצה. תודה רבה
שלום
מכיוון שעברו כבר יותר מ 14 יום, לא ניתן עוד להסתמך על תקנות הגנת הצרכן ביטול עיסקה, אך בהחלט יש מגוון חוקים עליהם אפשר להסתמך כדי לבטל את העיסקה לדוגמא חוק החוזים, חוק המכר, חוק הגנת הצרכן ועוד.
אני מציע לך לפנות באמצעות מכתב רשום לחנות ולדרוש ביטול עיסקה (ולהגביל את הביטול בזמן - תוך 7 ימי עסקים).
במידה ולא יעשה דבר מצד החנות להגיש תביעה קטנה בבית המשפט לצורך ביטול העיסקה.
בהצלחה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר