דיברתי היום עם מנהל חדר הכושר והסברתי לו מה שענית לי הוא אמר שזה לא נכון שהחוק לגבי מכוני הכושר לא נכנס לתוקף עדיין ושהחוק ששלחת לי [הגנת הצרכן] לא תופס בעניין זה כיוון שחתמתי על חוזה לפני.. הוא הציע לי עוד שבועיים חינם ולא הסכים להוריד את הקנס לרמה שהחוק מתיר..מה עליי לעשות [חשוב לציין שעדיין לא שילמתי את הקנס וזה בחיוב באשראי מה יקרה אם אני יבטל פשוט דרך חברת האשראי ?
שלום שוב,
אני בהחלט מציע לך להגיע אל מנהל חדר הכושר עם החוק הרלוונטי כפי שהצגתי בפניך.
אם תעיין בתוספת לתקנות סעיף 17 (תמצא את הסעיף ממש בסוף התקנות) תגלה כי החוק חל גם על חדרי כושר ואני מצטט :
(17) חברות או מינוי במועדון כושר או מועדון בריאות (ספא);
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר