שלום. ביצעתי הזמנה ברשת אופטיקה לעדשות מגיע במידות מיוחדות. נאמר לי כי תוך יומיים העדשות יגיעו ולכן הסכמתי לשלם ולחכות . עברן 4 ימים בחנות נמסר לי כי הגיעו 3 חבילות וחסרה חבילה אחת. כמובן שלא עדכנו אותי בעניין. ביקשתי לבטל את העסקה.מנהל החנות טוען שלא ייתכן שהמוכרת אמרה לי שיגיע תוך יומיים הוא מכיר אותה 8 שנים. מאחר ואינני מוכנה לקבל רק 3 קופסאות מחוסר וודאות מתי הקופסא הרביעית תגיע ושחווית השירות לא נעימה לי והאמינות בחברה ירדה ביקשתי ביטול עסקה. התקשרתי לשירות הלקןחות טוענים שאצלם אין ביטול עסקה. חשוב לציין כי השתמשתי בכרטיס של בעלי . בנוסף בחשבונית /קבלה שקבלתי רשום שלא ניתן לבצע החזרה על מוצר שיצא מהחנות. אני לא קבלתי עדיין את המוצר כלל. מה ניתן לעשות. לא רוצה לרכוש מהם
שלום ליאת,
מהדברים שכתבת לא ברור האם ההזמנה היא הזמנה מיוחדת בשבילך או הזמנה של מוצר שלא היה בחנות באותו הזמן.
בכל מקרה ניתן לבטל עיסקה ל"טובין שהזמין הצרכן וטרם סופק לו, אף אם בגלל שאזל מהמלאי ויש צורך לייצרו או להזמינו ובלבד שהייצור או ההזמנה אינם לפי מידות או דרישות מיוחדות של הצרכן".
זהו החוק והחנות חייבת לפעול על פי החוק.
למידע נוסף אני מציע לך לקרוא את תקנות הגנת הצרכן (ביטול עיסקה).
בהצלחה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
היי חיים בחנות טוענים שזה לפי מידות מיוחדות מכיוון שיש לי צילנידר. אך 3 קופסאות הגיעו ורביעית אין מהמלאי. אם 3 קוםסאות הגיעו תוך כמה ימים איך הגיוני שזה מיוחד? הקופסא הרבעיעית תגיע עוד חודש. אני שילמתי בעד 4 קןפסאות ומתפה לקבל 4 ..
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר