בתאריך 15.7 רכשתי מכשיר אייפון 5 בחנות מסויימת.
בדיוק שבוע לאחר מכן, בתאריך 22.7 בשעות הערב, בזמן שימוש במכשיר, הופיעו על המסך פסים לבנים והמסך נעלם.
יום לאחר מכן, 23.7, הגעתי לחנות ושם נאמר לי שהמכשיר יישלח למעבדה בפ"ת.
היום, ה 25.7, קיבלתי טלפון מהמעבדה בפ"ת, בשיחה נאמר לי שיש שבר בצד ימין למעלה והצעת המחיר לתיקון הינה 900 ש"ח.
בהמשך היום הגעתי לחנות שם התנערו מכל אחריות בטענה שהמכשיר עזב את החנות כשקיים שבר במכשיר.
במשך השבוע בו המכשיר היה תקין, המכשיר היה עם כיסוי יעודי, לא נפל ולו פעם אחת.
יש לציין שברשותי תמונות של המכשיר לפני שהוא נמסר לחנות, עם המסך הפגום, המעידות שלא קיים שום שבר במכשיר.
האם ישנה אפשרות פניה לערכאות משפטיות?
תודה
שלום דור.
על פי מה שאתה מתאר כן, יש מקום להגיש תביעה.
עליך לזכור כי בהגשת התביעה יהיה עליך להוכיח את טענותיך בבית המשפט ולשכנע את בית המשפט בעניין ולפיכך אני מציע לך ללכת לבית משפט רק אם אתה באמת יכול להוכיח את טענותיך.
בהצלחה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
כשהמכשיר יגיע חזרה לחנות, האם לקבלו?
יש לציין שלא הסכמתי לתיקון, האם לקיחת המכשיר משמעותה כ"קבלה" של המצב והסכמתו?
האם יש טעם במכתב התראה לפני תביעה?
תודה
כן בהחלט יש טעם למכתב התראה לפני תביעה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
כרגע צפיתי בטופס התיקון שקיבלתי עם מסירת המכשיר, בשדה "שבר / שריטות" לא מסומן כלום, האם זה תורם לעניין?
שוב תודה
דור, אני לא יכול לענות ספציפית על כל שאלה ושאלה כיוון שאינני מכיר את המקרה לגופו ולכן התשובות אותם אוכל לתת לך כאן הם תשובות כלליות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר