קניתי גלקסי S3 באחת החנויות המתפארות בניקוד מושלם בזאפ. אחרי חודשיים הוא כבה ולא נדלק יותר. מסרנו אותו לבדיקה במעבדת החברה ובלי שום בושה הם אמרו שנדפק זיכרון הפלאש הפנימי - שאינו מכוסה באחריות היצרן. והם ישמחו לתקן אותו תמורת 900 ש"ח (חצי ממחיר טלפון כזה חדש) אבל התיקון מצליח רק ב-70% מהמקרים.
טכנאי אחד המציא שזה נגרם על ידי טילטול והשני שהסיבה הינה חימום יתר או טעינת יתר......
בקיצור טלפון בן חודשיים עם תקלה שקרובה לטוטל לוס - והחברה ממציאה סיפורים כדי לא לעמוד באחריות.בנוסף לא מצאתי בכתב האחריות שום מילה על פלאש שלא מכוסה.
בנוסף אני לוקח את זה קשה במיוחד כי קניתי מהם בשנים האחרונות 5 מכשירים, והייתי מוכן לשלם מחיר גבוה ממחיר השוק כדי לקנות במקום "טוב".
למישהו יש עצה איך מתמודדים עם כזו בעיה ?
תודה
משה
שלום,
הדרך להתמודד זה באמצעות הגשת כתב תביעה בבית משפט לתביעות קטנות, בגין ביטול עסקה וקבלת כספך חזרה.
בברכה,
עו"ד חיים איציקובסקי
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר