שלום רב,
אני קניתי מחשב בתאריך31.10.13 ולאחר שראיתי כי יש תקלה במקלדת (המקשים, במיוחד מקשי החיצים פועלים לסירוגין) פניתי לסניף באג (17.11) בו קניתי את המחשב על מנת לקבל מחשב חדש תקין. אך הם טענו כי ברגע שיצאתי מהחנות - הם כבר לא אחראיים וכי האחריות היא של חברת asus ולהם אין שום אחריות על האם הם מכרו לי מוצר תקול. המוכר אמר לי כי אין לו דרך לדעת האם קיבלתי את המחשב תקול והוא הפנה אותי לIBM שמספקת שירותי תיקון לasus. נאמר לasus (כל השיחות השיחות מוקלטות) כי אני מבקשת לאבחן את התקלה ולקבל מחשב חדש ובשום פנים ואופן לא לתקן את המחשב. באופן מקוצר - הם שינו גרסאות - תחילה טענו שלא הייתה תקלה, וכשאמרתי להם שיש לי סרטון של התקלה (יש סרטון) הם טענו שהטכנאי תיקן אותה והם מחזירים לי את המחשב מתוקן. אמרתי להם ולשלי כי אני לא מוכנה לקבל את המחשב לפני שאני מתייעצת עם עו"ד. העניין הוא שאני לא מוכנה לשלם 2200 ש"ח ולקבל מחשב מתוקן ולא חדש ותקין. מה אני יכולה לעשות? אני ממש אובדת עצות כבר...
שלום,
השאלה שאת שואלת תלויה באחריות אותה קיבלת כאשר רכשת את המחשב.
אנא קראי את תנאיי חוזה האחריות ותבדקי מה הוא כולל.
בכל מקרה במידה ורכשת מחשב חדש תקול את בהחלט זכאית לקבל מחשב חדש במקום ולא שיתקנו אותו במעבדה וזאת על פי חוק הגנת הצרכן.
במידה ותרצי סיוע משפטי נוסף בעניינך את מוזמנת לפנות אליי.
בברכה,
עו"ד חיים איציקובסקי
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר