במשך חודשים התקשרו אלי מ'איכות לצרכן' ואמרו לי שיש לי זיכוי על סך 1200 ש"ח, לא היה לי ברור על מה הזיכוי, ולכן, דחיתי את הפנייה פעמים אחדות, אך השיחות לא פסקו, בסופו של דבר מאחר והוצג סכום לא מבוטל שכביכול אני זכאית לו, בקשתי לרכוש מוצר שיהיה בגובה הזיכוי ובזה לסיים את הקשר איתם, אך המוכרת הציעה רק מוצרים יקרים והפעילה עלי לחץ חוזר לקנות רובוט לניקוי רצפות במספר שיחות ובסופו של דבר כשלא הוצע לי מוצר בגובה הסכום, רכשתי רובוט לניקוי רצפות, בשיחה עמדתי על כך שהקשר בינינו נגמר בעסקה זו ואינני מעוניינת עוד לרכוש מהם מוצרים. באותה שיחה הובטח לי שיתואם איתי טלפונית מועד הספקת המוצר, אך כעבור יום בשבע וחצי בבוקר ללא תאום מראש הגיע המכשיר אל סף דלתי. המכשיר נמצא אצלי אך עדיין לא פתחתי אותו.
היום התקשרו אלי שוב מאיכות לצרכן והודיעו לי בחגיגיות שיש לי זיכוי לסוף השנה בסך 500 ש"ח. אני מרגישה שעשו עלי מניפולציות כדי לגרום לרכוש מוצר שאינני רוצה תוך הטעייתי. זה חמור מאוד שמצד אחד ממציאים לי זיכוי שלא באמת קיים רק כדי להפעיל עלי לחץ ולגרום לי להרגיש שחבל לי להפסיד סכום נכבד כמו 1200 ₪ ומציגים לי מוצר שלא נמכר בשום מקום אחר ואפילו אינני יכולה להשוות מחירים כשכל הזמן מנפנפים לי בזיכוי שכביכול מגיע לי.
אני רוצה להחזיר את המוצר ולבטל את העסקה לאלתר.
מאחר והוטעיתי ולא כובד הסיכום איתי אני סבורה שלא צריך לנקות 5% מעלות העסקה.
אודה מאוד על התייחסותך בהקדם.
בתודה מראש, מירי
שלום,
בגדול את צודקת.
אני מציע לך להגיש תלונה במשטרה על הונאה כנגד החברה ולהגיש נגדם תביעה לצורך ביטול ההסכם, קבלת כספך בחזרה ופיצויים בגין עןגמת הנפש שנגרמו לך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר