לאחרונה רכשתי מדפסת מחברת EPSON אך כאשר הגיעה המשלוח התברר שהמדפסת תקולה.
כאשר יצרתי קשר עם Epson ישראל הם תיאמו עמי שליחת טכנאי לאיסוף המדפסת. שעת האיסוף תואמה לתווך השעות 10:00 ל - 14:00 אך הטכנאי (שהתברר כשליח של חברת UPS) הגיע רק ב 15:05.
בשיחה עם נציגת השירות של Epson התנצלו על העיכוב אך טענו שאין זה באחריותם שכן UPS הינם הקבלן המבצע ועל כן עלי לפנות אליהם בנוגע לפיצוי.
את אותה הטענה הפנה שליח UPS כאשר התלוננתי בפניו על ההמתנה הממושכת אשר חרגה מעבר ל 5 שעות.
האם חוק הטכנאים אכן תקף במקרה זה ואם כן אז מי אחראי לשלם את הפיצוי על האיחור? חברת השליחויות או ספק שירות האחריות של המוצר?
תודה מראש
לפי מה שאתה מתאר השליח הגיע כעבור שעה (שעה איחור) ולא 5 שעות.
חוץ מזה מדובר בשליח ולא בטכנאי ולכן מן הסתם חוק הטכנאים לא חל בעניין זה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר