רכשנו טלוויזית LED לפני חודש וחצי בדיוק (מרשת א.ל.מ), ולפני כשבועיים הטלוויזיה התחילה להציג פס לאורך המסך (נדפקה התצוגה).
לאחר שיחה עם הרשת שקנינו מהם את הטלוויזיה, הפנו אותנו לטכנאי שהגיע ולקח את הטלוויזיה למעבדה.
הטלוויזיה כרגע במעבדה של היבואן ולפי מה שאני מבין ייתכן שייקח עד חודש עד שיתקנו (אלא אם כן יוחלט שאי אפשר לתקן ואז תוחלף בחדש).
ניסיון לבדוק מול החנות ולדרוש שיחליפו בטלוויזיה חדשה נענה בשלילה.
אין לי ספק כי מוצר שמתקלקל בתוך פחות מחודש של שימוש הרי נמכר עם תקלה ללקוח. האם במצב זה החוק מאפשר לצרכן לבטל עסקה / או לדרוש שיחליפו מוצר במוצר חדש ? בינתיים יוצא ששילמנו על הטלוויזיה ואנחנו ללא המוצר (המוצר נמצא במעבדה בתיקון).
אודה על סיוע ,
תודה.
עידן
שלום,
אתה צודק ב 100%. רכשת מוצר חדש ותקין ולכן עליך לקבל מוצר חדש ותקין.
אני מציע לך לפנות אל החנות ולדרוש מכשיר חדש במקום זה שבמעבדה. אם לא תגיש תביעה קטנה לצורך ביטול העסקה וקבלת כספך חזרה בנוסף לעוגמת נפש.
במיהד ותרצה סיוע משפטי בעניינך, אתה מוזמן ליצור איתי קשר.
בברכה,
עו"ד חיים איציקובסקי
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר