היי..לפני 4חןדשים קניתי בעסקה טלפונית מתקן מים בסכום של 3600 שח...ההזמנה היתה עבור מתקן בצבע כסף...יומיים לאחר ביצוע ההזמנה על ידי נציג החברה קיבלתי ממנו טלפון שכרגע יש מחסור במכשיר בצבע כסף ..יסופק לי בינתיים מכשיר אחר ובעוד שבועיים כשיגיעו המכשירים נספק את מה שהזמנת..בינתיים סופק לי מכשיר זמני בצבע שחור כשעד היום אני עם המכשיר הזה...ולא סופק המכשיר שהזמנתי ...טלפונים חוזרים שלי לחברה נענים בלעג ובזלזול ובטענה כי "" עדיין לא הגיעו המכשירים "" כשאני מבינה שהגיעו וסופקו אפילו לרוכשים חדשים אחריי.
המכשיר הזמני שסופק בינתיים נוזל ומטפטף וטכנאי שהגיע מטעם החברה טען כי אין מה לעשות וככה עובד המכשיר !!
גם קבלה על העסקה עדיין לא קיבלתי למרות שאומרים שישלחו...
האם אני יכולה לבטל את העסקה ? ובאיזו דרך ?
אשמח אם תעזרו לי לצאת מהמבוך הזה ומהשרות הלא תקין..
שלום,
בהחלט ניתן לבטל את העיסקה ביניכם, כיוון ש א. לא קיבלת את המוצר שאותו הזמנת וב. המכשיר שקיבלת אינו תקין.
עליך לשלוח מכתב התראה לפני תביעה (עדיף באמצעות עו"ד) לחברה ואם זה לא יעזור להגיש תביעה קטנה לצורך ביטול עיסקה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר