פניתי לכללית סמילי (טיפול שיניים ע"י קופת חולים כללית) קיבלתי הצעת מחיר של כ-16 אלף ש"ח , חתמנו על הסכם תוכנית עבודה , חתמתי על תשלומים דחויים ע"י כרטיס אשראי והתחלתי בטיפול.
במהלך הטיפול הציע לי הרופא טיפול נוסף במחיר 380 ש"ח , הסכמתי ושילמתי.
ממש לפני סיום הטיפול מודיעה לי מנהלת המרפאה כי נעשתה שרשרת של טעויות ושכחו לחייב אותי במספר פעולות ועלי להוסיף עוד כ-7 אלף ש"ח.(יותר מ-40% תוספת על התוכנית המקורית כאמור עקב טעות שלהם בחיוב )
הייתי במצב של סיום מדידות והזמנת כתרים והמנהלת הודיעה לי שהם מפסיקים את הטיפול עד שאסדיר את תוספת התשלום.
ניסיתי לפנות לרופאי שיניים אחרים אך הם סרבו לתת כל אחריות לטיפולים שלא הם ביצעו אחד אפילו סירב להמיך עבודה באמצע.מחוסר ברירה חזרתי לכללית סמיילי שילמתי את התוספת הענקית שנכפתה עלי אבל חתמתי על טופס התשלום החדש "משולם תוך מחאה" וכך יכולתי לסיים את הטיפול.
עלי לציין במחיר ה"מתוקן " שלהם הייתי נוהג אחרת:
במקרה אחד הייתי דוחה טיפול שאינו דחוף ולא ממהר לבצע אותו בשלב זה.
כמו כן את כל הטיפולים הייתי מבצע במקום אחר (היו לי הצעות פרטיות זולת יותר ולדעתי איכותיות יותר).
תוספת המחיר המשמעותית מאוד נובעת אך ורק מטעות שלהם , ונכפתה עלי מכיון שבשלב זה לא יכולתי להחליף רופא ולא יכולתי לעצור את הטיפול.
הודעת למרפאה כי התוספת לא מקובלת עלי וכי אפעל לדרוש אותה בחזרה .
שאלתי היא : מה הפעולות העומדות בפני ? לא מקובלת עלי חוסר המקצועיות הכספית שבגינה הגעתי להחלטות שגויות ושאולצתי בסופו של דבר לשלם.
האם החוק לצידי?
שלום,
על פי מה שאתה מתאר כאן בהחלט החוק הוא לצידך ובהחלט יש מקום להגשת תביעה לצורך קבלת הסכום ששילמת (תשלום התוספת - 7000 ש"ח) חזרה אליך וזאת על פי חוק החוזים.
זכור כי יהיה עליך להוכיח את טענותיך בבית המשפט לצורך קבלת כספך חזרה, אך על פי מה שתיארת כאן, לא צריכה להיות בעיה עם זה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר