במסגרת התיקון לחוק הגנת הצרכן בנושא התנתקות משירותים מתמשכים, נקבע כי ניתן להודיע על בקשה להתנתק מנותן השירותים באמצעויות שונות, שביניהן פקס ואמצעים אלקטרוניים.
השאלה היא האם נותן השירות יכול לסרב לקבל הודעת התנתקות באחת מן הדרכים?
למשל האם הם יכולים לסרב להודעת התנתקות בדואר אלקטרוני ולדרוש רק התנתקות בפקס או דואר רשום?
ובמידה שלנותן השירות אסור לסרב והוא מסרב לקבל הודעת התנתקות בדוא"ל, האם ניתן באופן חד צדדי לבטל את התשלומים לנותן השירות לאחר שליחת דוא"ל עם בקשת ההתנתקות ופרטי החשבון המלאים? האם בית המשפט לא יפסוק לרעת הצעד החד צדדי?
תודה מראש
מנחם
שלום,
כל חברה כמו כל אדם צריך לשמור על החוק ולפעול רק על פיו ואינו יכול לעשות מה שהוא רוצה בטח כאשר זה מנוגד לחוק.
לאחר שהודעת על ניתוק על פי הקבוע בחוק אתה בהחלט יכול לבטל את התשלומים וכמובן שבית המשפט יפסוק לטובתך שכן בית משפט בוחן האם פעלת על פי חוק.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר