שלום,
אני מתאמנת קבועה בסטודיו סי כבר למעלה משנתיים וחצי.חידשתי מנוי לסטודיו סי לפני כשנה לתקופה ארוכה של שנתיים.
סטודיו סי מאפשרת לאישה שנכנסת להריון להקפיא את המנוי שלה לאורך כל ההריון, כל עוד אינה יכולה להתאמן. כאשר נכנסתי להריון הקפאתי את המנוי שלי לתקופה של כחצי שנה. לפני כחודשיים בעלי קיבלת הצעת עבודה ואנחנו עושים בסוף החודש רילוקיישן לארה"ב. רציתי להעביר את המנוי לאחותי אשר גם היא מנויה בסטודיו סי וכעת עליה לחדש את המנוי שנגמר לה בדיוק בסוף החודש. היום, כאשר אני באה לבצע את ההעברה, הפקידה טוענת שאני יכולה להעביר לה רק 4 חודשים מסך כל השנה שנשארה לי (בעקבות ההקפאה) מפני שתקופת הקפאה ניתנת למימוש רק ע"י הלקוחה ולא למישהו אחר.
בדקתי ובחוזה שלהם אכן זה כתוב. "אין החזר כספי על הקפאה ואין אפשרות להעביר למישהו אחר את תקופת ההקפאה שלי). השאלה היא האם יש לי עילה לבקש מהם החזר או העברת ההקפאה לאחותי מכיוון שההצעה וההחלטה לעבור לחו"ל נקבעה לפני חודשיים, בהתראה קצרה, בזמן שעדיין התאמנתי בסניף ואת ההקפאה הרי לא אוכל לנצל, נשארו לי עוד 6 חודשים אקסטרה ואני עוברת לחו"ל ל3 שנים... זה מאוד מתסכל ש700 שקל סתם הולכים לטימיון מסיבה שאינה מוצדקת! מה לדעתך עליי לעשות במקרה זה?
תודה רבה!
שלום,
הדבר שקובע הוא מה שכתוב בהסכם עליו חתמת, אלא אם כן הסעיף הרלוונטי אינו סביר בצורה קיצונית בנסיבות העניין.
מה שעליך לעשות זה לפנות להנהלה, להסביר את מצבך ולבקש לפנים משורת הדין להעביר את המנוי לאחותך כפי שהצגת.
אין מקום להגשת תביעה בבית המשפט, בטח כאשר את עוזבת לארה"ב ולא תוכלי להופיע במשפט.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר