אתמול ביצעתי הזמנה דרך אתר האינטרנט של אחת מרשתות הסופר.
המשלוח הגיע כאשר קרטון עם ג'ל כביסה נשפך על מוצרים שהיו בתוך הקרטון.
קרטון נוסף הגיע עם 2 מארזי קוטג' פתוחים, מעוכים ומרוחים על כל הקרטון.
ומארז מים מינרלים מנוקבים בתחתית.
הובטח לי שיום לאחר מכן בין השעות 16:00-19:00 יגיעו מוצרים חדשים במקום המוצרים הפגומים.
בשעה 19:15 פניתי לשירות הלקוחות של החברה ובה הובטח שתוך חמש דקות המשלוח יגיע.
לאחר כ-50 דקות פניתי פעם נוספת לשירות הלקוחות מכיוון שעוד לא הגיע המוצרים, ובה נציג אמר שלשליח יש פנצ'ר, ולא ידוע מתי יגיע ואמר לי להוציא את הארגזים עם המוצרים מחוץ לדלת כדי שהשליח יקח אותם לבד.
ביקשתי לדבר עם אחראי משמרת כדי לדעת אם להמשיך להמתין בבית ולא היה מוכן לדבר.
מה אני יכולה לעשות במצב כזה ? האם מגיע לי פיצוי או את כספי חזרה ?
כן, בהחלט מגיע לך פיצוי.
פני אל מנהל החברה, תתארי את הדברים כפי שקרו, צרפי ראיות ודרשי פיצוי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר