שלום רב, אני לקוחה של סלקום שנתיים כשהתחייבות למכשיר שלוש שנים. שיחה עם נציג שהציעה לי לעבור לחבילה של 110ש"ח כולל הכול חופשי לאחר חודשים גיליתי שהם חייבו אותי 220 ש"ח במשך חודשים. שיחה עם הנציגה אמרו שיקשבו לשיחה ויחזירו ובמידה ואני דוברת אמת יחזירו את כספי החזירו את כספי וסיכמנו שנחזור לחבילה הקודמת שלי. אך במשך חודש ימים אף נציג לא ידע באיזה מסלול אני נמצאת, שיחה עם נציג שלהם אמר שיחבו אותי 485 ש"ח כלפני כן שילמתי רק 130 ש"ח הפסקתי את השירות איתם. עכשיו הם רוצים כסף על המכשיר שהתחייבתי אליו ל3 שנים. האם אני יכולה להגיש תביעה על שירות גרוע? ועל זה שאף נציג לא באמת ידע באיזה מסלול אני נמצאת? יש לי הקלטה עם נציג שלהם. התיק כבר בדרך להוצאה לפועל ולא קיבלתי אף פעם שום מסמך ליד האם זה חוקי?
האם סלקום יכולה לפתוח תיק בהוצאה לפועל מבלי שהנתבע קיבל מכתב שבו מפורט על מה התביעה ועל מה החוב? התקשרתי לעורך דין פעמים לשאול ביקשו ממני מכתב אבל אף אחד לא פירט על מה החוב ומה גובה החוב. תודה מראש!
שלום,
טרם פנייה לבתי המשפט אני מציע לך לנסות לפתור את העניין במו"מ. במידה ואת אינך מצליחה להסדיר את העניין את יכולה לפנות לעו"ד שיטפל בעניין זה בשמך.
בהחלט ניתן להגיש תביעה קטנה בגין מה שאת מתארת וזה הרבה יותר משירות גרוע, יש פה הפרת הסכם, התנהגות בחוסר תום לב, הטעייה ועוד.
לעניין תיק הוצאה לפועל. טרם פתיחת תיק הוצאה לפועל כנגדך היה עליך לקבל מכתבי התראה בטרם פתיחת התיק.
בברכה,
עו"ד חיים איציקובסקי
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר