שלום רב ,
אודה על עזרתכם .
אני לקוחה של חברת תמי 4 החל משנת 2006 לאורך כל התקופה הייתי עם מכשיר הפמיילי שלהם . בדצמבר 2014 החלפתי לאחר פניה שלהם למכשיר הפרימו ( בתשלום כמובן ) עם קבלת המכשיר המכשיר נשמע לי רועש במיוחד בעיקר בפעילות הקרור מדובר ברעש שלא ניתן שלא לשמוע ( במכשיר הקודם לא נשמע כך ) כיוון שהיינו ל]ני תהליך שיפוץ ופינוי הדירה עשיתי טעות ולא פניתי אליהם הייתי בטוחה שמדובר בתקלה במכשיר . בחודש אפריל עם סיום השיפוץ הזמנתי טכנאי ואז התברר לי שמדובר לטענתו במכשר תקין .
כשהציעו לי שדרוג ציינו בפניי את המעלות של המכשיר מזיקגה יותר מהירה עיצוב יותר יפה לא טרחו לציין שהמכשיר יותר רועד .
ביקשתי להחזיר את המכשיר ולרכוש את המכשיר הקודם - מכשירי הקודם נמסר עלי די לחברה כך שעליי לרכוש את המכישר שהיה לי . בחברת תמי 4 טענו שאין באפשרותי לעשות זאת הם לא מוכנים לקחת את המכשיר הנוכחי ולחייב אותי על מכשיר מהדגם נקודם הטענה שעברו 4 חודשים בהם לא דיווחתי על תקלה ואין להם מה לעשות עם המכשיר הנוכחי . אני אובדת עצות לא מרוצה מהמכשיר לקוחה שלהם 8 שנים ולא מקבלת מענה . שרותץ הלקוחות שלהם מעדכן שאכן המכשיר הקודם יותר שקט וזה מה שאני רוצה . מה ניתן לעשות ? כל ניסיונותי לשוחח עם מנהלים קיבל מענה אטום לא ושרותי .
תודה ,
אורלי .
שלום,
כפי שאת מציינת בעצמך, אין לך פה מקרה משפטי וזאת בגלל שהמתנת זמן רב.
עליך לפנות לחברת תמי 4 לנהל איתם מו"מ כדי לפתור את העניין.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר